Dla sieci salonów Mix Electronics przygotowaliśmy aplikację - konkurs video promujący pralkę Samsung Eco Bubble™. Zebraliśmy ponad 16 000 leadów.

bO projekcie/bbr /Mix Electronics S.A.nbsp;to polska sieć salonów: RTV, AGD, nowych technologii i GSM oraz hurtowni. br /br /Samsungu od ponad 70 lat poświęca wszystkie swoje wysiłki na rzecz stworzenia lepszego świata, dostarczając zaawansowane technologie zarówno przedsiębiorstwom, jak i użytkownikom indywidualnym.nbsp;Rewolucyjna technologia Samsung Eco Bubble™ to przełom w praniu. Wystarczy niska temperatura wody, aby prać tak samo skutecznie jak w gorącej.

bZałożeniebr //bFirmy połączy siły aby promować pralkę Samsung Eco Bubble, która pozwala pozbywać się plam już w temperaturze 15 stopni.nbsp;Klientowi zależało na zaprezentowaniu unikalnej funkcjonalności poprzez pokazanie realnego efektu i odpowiedź na konkretną potrzebę.

Kluczowe w zrozumieniu problemu jest to, że ludzie maja wyrzuty sumienia spowodowane nieczytaniem metek przed praniem, co często przekłada się na zniszczenie ubrania. Wyszliśmy z założenia, że skoro metki z informacją o temperaturze nie są już potrzebne, to pozwólmy ludziom bezkarnie je niszczyć i w nagrodę dajmy im pralkę za 1 500 złotych. Dajmy im pretekst do wyładowanie frustracji.nbsp;

 

 

bRozwiązaniebr //bNa bazie konceptu ATL przygotowaliśmy aplikację konkursowąnbsp;na stronę MIX Electronics.nbsp;br /Użytkownicy musieli pokazać na zdjęciach lub filmach jaknbsp;pozbywają się metek. Całość połączona została z Facebookiem i kanałemnbsp;YouTube.Takie rozwiązanienbsp;otworzyłonbsp;pola do dzielenia się kontentem.nbsp;

Akcja trawła 14 dni,nbsp;wygenerowała ponad 100 prac i 16 000 leadów, pomimo stosunkowo wysokiego progu wejścia. Za około 1 złotówkę pozyskaliśmy 3,3 leada.nbsp;

Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą Polityka plików cookie.    AKCEPTUJĘ