Dla IKEA Gdańsk zrealizowaliśmy świąteczną kampanię reklamową w Internecie. Poza standardowymi reklamami typu display (banery), zrealizowaliśmy viralową aplikację i akcję ambientową w sklepie, dzięki której 1200 osób wysłało do swoich bliskich kartkę świąteczną.

bO projekcie/bbr / W okolicach Bożego Narodzenia każda firma chce zachwycić oryginalną kartką świąteczną. IKEA nie jest wyjątkiem, zwłaszcza, br /że wiele osób kupuje tu wyjątkowe prezenty oraz ozdoby na stół świąteczny. Jest to najlepszy czas, aby przypomnieć o sklepie w unikalny dla marki IKEA i kreatywny sposób.

bNasza rola/bbr / Musieliśmy przygotować rozwiązanie, które nie sprowadzi się tylko do jednostronnych życzeń ze strony sklepu, ale zaangażuje ludzi w przedświąteczną zabawę i w nieinwazyjny sposób przypomni im br /o sklepie i jego asortymencie.

Naszą rolą było zaplanowanie w okresie przedświątecznym działań na terenie sklepu, które wzmocnią unikatowość i wyróżnią sklep IKEA, nie skupiając się na typowych świątecznych ozdobach br /i wyeksploatowanych motywach Mikołaja, reniferów i choinki.

bWyzwanie/bbr /Chcieliśmy zachęcić ludzi do wysłania do swoich bliskich kartki świątecznej, w której pokażemy asortyment IKEA i przypomnimy br /o prezentach dla rodziny i przyjaciół. Kartka świąteczna miała być promowana działaniami displayowymi na lokalnych portalach,br /a dodatkowym wyzwaniem było zintegrowanie działań w internecie br /z eventem w sklepie IKEA.

bRozwiązaniebr //bPrzygotowaliśmy wideo ze sklepu i stworzyliśmy aplikację, która pozwalała personalizować życzenia. Aby klienci IKEA mogli je złożyć br /w niestandardowej formie, życzenia pojawiały się wkomponowane br /w treść oglądanego pliku wideo.

Meble, wyposażenie domu, dodatki i zabawki IKEA stały się aktorami animowanej i spersonalizowanej kartki świątecznej. Każdy użytkownik, po podaniu adresów e-mailowych znajomych, mógł wysłać im kartkę. Dodatkowo, w dwa weekendy przedświąteczne odbyły się w sklepie niezwykłe koncerty kolęd.

Artysta Ryszard Bazarnik, znany z programu „Mam Talent”, zbudował na potrzeby kampanii 2 instrumenty z kubków do spieniania mleka oraz pojemników na sztućce - oba posiadały pełną skalę melodyczną. Na tych nietypowych instrumentach artysta odgrywał kolędy, umilając klientom wizytę w sklepie.

Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą Polityka plików cookie.    AKCEPTUJĘ