„Szwedzki romans” to akcja taktyczna zrealizowana w mediach społecznościowych dla IKEA Gdańsk w ramach promocji re-otwarcie sklepu. Stworzyliśmy aplikację i relacjonowaliśmy wybory zwycięzców.

bO projekcie/bbr /IKEA Gdańsk po dwóch latach remontu i rozbudowy chciała zaprosić swoich klientów na ponowne otwarcie sklepu.br /nbsp;br /bNasza rola/bbr /Naszym zadaniem było wsparcie komunikacyjne akcji ATL na Facebooku. Kampania była realizowana pod hasłem „Zmieniłem się, wróć do mnie”.

bWyzwaniebr //bPonowne otwarcie sklepu IKEA na pewno jest wydarzeniem, jednak do skutecznej komunikacji na Facebooku potrzebowaliśmy czegoś bardziej namiętnego.nbsp;

Założyliśmy, że ludzie tęsknili za sklepem w pełnej krasie, a tęsknota często wynika z miłości. I tak daliśmy użytkownikom możliwość nawiązania romansu. Szwedzkiego.nbsp;

 

bRozwiązaniebr //bStworzyliśmy na Facebooku aplikację Szwedzki Romans. br /Użytkownicy pisali do wybranych mebli wyznania miłosne. Dziwnie to brzmi, jednak ludzie naprawdę adorowali szwedzkie meble.

Celem było wywołanie pozytywnych emocji i osiągnięcie jak największego zaangażowania. nbsp;br /br /Oprócz specjalnej aplikacji na platformie Facebook prowadziliśmy dyskusje znbsp;mieszkańcami Trójmiasta, przyjmujące formę audycji i relacji z wyborów zwycięzców. 100 najbardziej wzruszających historii nagrodziliśmy limitowaną edycją poduszek IKEA w kształcie serca.

Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą Polityka plików cookie.    AKCEPTUJĘ