Angażowaliśmy społeczność do wejścia w piękny i zmysłowy świat marki. Zapewniliśmy fanom możliwość kreowania własnego niepowtarzalnego stylu jednocześnie dając im powody do zabawy.

bO projekcie/bbr /Marka Top Secret powstała w 1996 roku. Należy do Grupy Kapitałowej Redan. 
Marka jest nbsp;kierowana do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo, żyjących szybko i intensywnie, dla których ubiór ma znaczenie i nbsp;jest sposobem wyrażenia własnej niepowtarzalnej osobowości - nbsp;„Express Yourself”.nbsp;br /W ramach obsługi byliśmy również odpowiedzialni za obecność w social media marek: Troll i Drywash.nbsp;

bZadanie/bbr /Wprowadzenie marki Top Secret w obszar mediów społecznościowych.nbsp;

bZałożeniebr //bStworzenie miejsca, w którym fani nie tylko poznają SECRETY marki, ale również będą mogli wyrazić swój indywidualny styl.

bRozwiązaniebr //bProwadząc profil marki na Facebooku Fani byli zachęcani do dzielenia się swoimi pomysłami, m.in. z wykorzystaniem dedykowanych aplikacji umożliwiających stworzenie graficznych stylizacji. Przyjęta strategia zaangażowała 52 000 fanów i została nagrodzona INTERAKTOREM 2011.nbsp;br /Wdrożyliśmy jednocześnie szereg aplikacji, które promowały markę poprzez zabawę.

bAplikacja -nbsp;Stylizacje -nbsp;
/bbr /Umożliwiliśmy użytkownikom zabawę w stylistów. Nasza akcja pozwalała na tworzenie autorskich stylizacji modowych z produktów Top Secret i Troll. 
Mogli oni także zdobywać głosy w rankingu, a osoba z największą ich liczbąwygrywała bon zakupowy/

bAplikacja -nbsp;Office Chalenge -nbsp; nbsp;/bbr /
Pozwoliliśmy użytkownikom wygrywać nagrody z asortymentu Top Secret dając im jednocześnie chwilę wytchnienia. Ich zadaniem było trafienie czapką na wieszak jak najwięcej razy w 1 min. Dodatkowym utrudnieniem były wiatraki, które zmieniały tor lotu

bAplikacja -nbsp;Silent Disco -nbsp;/bbr /Użytkownicy walczyli o wybrany przez siebie gadżet za pomocąnbsp;swojego słuchu i refleksu. Odsłuchiwali serię dźwięków. Zadaniem była identyfikacja ich pochodzenia przez kliknięcie w odpowiednią ikonkę.

bAplikacja -nbsp;Wirtualna przymierzalnia -/bnbsp;br /Obudziliśmy modowych hazardzistów zachęcając ich do zdobywania rabatów przez wybieranie w ciemno bramek. Za każdą kotarką kryła się możliwość zgarnięcia zniżek i ich kumulacji, ale też groźba ich utraty. Kołem ratunkowym uczyniliśmy znajomych. Wprowadzenie nowych osób do gry gwarantowało zmniejszanie liczby „pustych” bramek.

Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą Polityka plików cookie.    AKCEPTUJĘ