TRENDMAKER Sp. J. realizuje projekt pt. „Wdrożenie innowacyjności procesowej i produktowej w obszarze platformy sprzedażowo usługowej e-commerce przez Trendmaker Sp. j.”.

w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego


Oś priorytetowa: I Gospodarka i innowacje
Działanie: I.5 Rozwój sektora MŚP
Poddziałanie: I.5.1 Rozwój sektora MŚP- wsparcie dotacyjne

Celem głównym projektu jest podniesienie innowacyjności i konkurencyjności wnioskodawcy.

Cel główny będzie realizowany poprzez następujące cele szczegółowe:

I. wprowadzenie do oferty firmy innowacyjności produktowej, w postaci trzech grup usług,

dostępnych na internetowym serwisie sprzedażowo-usługowym e-commerce:

1) usługi zakupu produktów, na platformie produktowej - oferującej klientowi możliwość zakupu produktów do aranżacji przestrzeni wokół domu czy biura oraz służących zagospodarowaniu ogrodów, terenów publicznych, miejskich, rekreacyjnych czy komunalnych, w ramach usługi on-line

2) usługi projektowania, na platformie projektowej - oferującej klientowi możliwość zakupu

projektu aranżacji przestrzeni ogrodu, terenów publicznych, miejskich, rekreacyjnych czy

komunalnych, w ramach usługi on-line

3) usługi wykonawstwa, na platformie wykonawczej - oferującej klientowi możliwość

automatycznego skojarzenia polecanych i rekomendowanych partnerów wykonawczych, spośród podmiotów wykonujących usługi w zakresie prac budowlanych (brukarzy, stolarzy, dekarzy, ogrodników, kamieniarzy, glazurników, firm wykańczających wnętrza) zlokalizowanych najbliżej terenu inwestycji klienta.

II. wdrożenie następujących rozwiązań technologicznych, stanowiących innowacyjność procesową projektu:

1) Automatyzacji usług realizowanych w serwisie Wnioskodawcy – system wymiany

ustandaryzowanych dokumentów GS1 EDI pozwalający na bezproblemowy odczyt informacji przez wszystkie firmy wchodzące w skład siatki platformy Wnioskodawcy, zaawansowane algorytmy stosowne w autorskich pluginach i komponentach platformy e-commerce Magento napisanych przez zespół programistów z działu IT Wnioskodawcy, system API automatycznego tworzenia task list przy akcjach wykonywanych przez inwestora np. informacja o potrzebie przygotowania wyceny projektu lub przygotowania towarów do wysyłki, auto generowanie listów przewozowych wraz z trackingiem dla popularnych firm transportujących paczki oraz faktur i kosztorysów na podstawie danych wprowadzonych do systemu, wykorzystanie w projekcie Wnioskodawcy systemu automatycznych zadań dla plików i algorytmów CRON np. wysyłanie maili przypominających, automatyczne resetowanie haseł po zadanym odstępie czasu

2) Optymalizacji czasu wykonywanych czynności na platformie – intuicyjny i przejrzysty interfejs aplikacji z dużymi przyciskami dostosowany do obecnych standardów internetowych Web 2.0 bez nadmiaru niepotrzebnych informacji, uwzględniający wygodną nawigację po witrynie, grafiki poszczególnych sekcji oraz ikon obrazujących jednoznacznie czego dotyczy dany dział lub funkcja w systemie, korzystający z walidacji JavaScript i nowych typów inputów poszczególnych pól jak i całych formularzy HTML, system wiadomości, powiadomień push i tooltipów działający w czasie rzeczywistym bez odświeżania strony

Całkowita wartość projektu: 2 934 216, 66 PLN

Wartość wydatków kwalifikowanych: 2 385 542, 00 PLN.
Kwota dofinansowania UE: 1 312 048, 10 PLN

www.mapadotacji.gov.pl

Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą Polityka plików cookie.    AKCEPTUJĘ