
Wsparliśmy markę IKEA podczas kampanii Pluszaki dla Edukacji w uświadamianiu klientom, że „1 euro to majątek”. Stworzyliśmy interaktywną aplikację - maszynkę do tworzenia zabawnych piosenek.
bO projekcie/bbr / IKEA poprzez kampanię Pluszaki dla Edukacji zebrała od 2003 roku prawie 36 milionów euro na zapewnienie 8 milionom dzieci w 40 krajach lepszych nauczycieli, szkół, książek i materiałów. Dla marki ważne jest zakomunikowanie akcji i uświadomienie, co oznacza hasło „1 euro to majątek”.
bNasza rola/bbr / Naszym zadaniem było przygotowanie aplikacji, która w zabawny sposób zaprezentuje pluszowe zabawki IKEA oraz pomoże wypromować akcję „IKEA dla dzieci” w internecie. Mieliśmy zbudować interaktywne narzędzie, które zaangażuje użytkowników i podniesie świadomość akcji.
bWyzwaniebr //bPluszowe zabawki IKEA są doskonałej jakości i część z nich wygląda „jak żywa”. Należało pokazać pluszaki i ideę w niekonwencjonalnej formie. Rozwiązanie miało pozwolić na dzielenie się zabawną formą z innymi użytkownikami.
bRozwiązanie/bbr / Wykorzystując animacje zabawek stworzyliśmy aplikację pozwalającą na tworzenie własnej zabawnej piosenki. Piosenka była wykonywana przez wybranego pluszaka, co potęgowało efekt komizmu.
Autorską piosenkę można było opublikować i rozesłać znajomym, promując akcję IKEA. Powstała ciekawa aplikacja, która pozwoliła dorosłym bawić się jak dzieci, a jednocześnie pomogła przybliżyć ideę akcji „1 euro to majątek”.
Zobacz jak pluszaki dają czadu link www.ikeadladzieci.plhttp://www.ikeadladzieci.pl//link






